sâmbătă, 23 februarie 2013

I hope you dance on the rhythm of the life

Astăzi am dansat, am făcut marţişoare, şi ne-am jucat de-a piraţii, într-un cuvânt ne-am făcut de cap :)
 Aparatul foto ne-a cam făcut figuri dar în rest am avut o zi frumoasă şi distractivă de neuitat.

Cineva spunea că  "Viaţa nu se măsoară în numărul de respiraţii care le avem, ci în momentele care ne taie răsuflarea."
Ce aş vrea ca unele momente de-astea să nu se termine niciodată. sau măcar sa se repete la nesfârşit. Dar tocmai când mă gandesc de ce nu am puterea să opresc timpul în loc realizez că viaţa îmi va oferi multe astfel de momente sublime.
Da. vor fi şi din-alealalte. mai puţin plăcute. chiar dureroase. Dar , per total, mă gândesc că dă cu plus.
Adică,  balanţa se înclină către partea pozitivă şi minunată a vieţii.

Vă doresc şi vouă să aveţi parte de asemenea momente care vă taie răsuflarea, în sensul bun.
Şi, mai ales, să puteţi dansa pe orice melodie vă va cânta viaţa

7 comentarii:

  1. Superbi copiii tai in timpul dansului... si... ai dreptate.Daca stii sa-ti aranjezi viata, aceasta iti ofera mult mai multe bucurii decat tristeti.Sigur, copiii te fac sa uiti momentele nefericite de care poti avea parte uneori.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Angi. Copiii au o influenta extraordinara asupra perspectivei vietii :)
      Exista mai multi factori care fac viata omului de suportat sau de nesuportat insa felul cum iti aranjezi viata, este un amanunt important ptr acumularea de bucurii.
      Atitudinea e foarte importanta

      Ștergere
  2. Poate ca pentru tine, care ai copii frumosi si cuminti, un sot care te tine acasa si iti face pe plac, posibilitati si timp liber sa faci ce vrei, o fi usor sa dansezi. Dar pentru altii, nu.
    Nu toti avem sansele astea in viata. Unii dintre noi au pierdut mai mult decat au castigat in viata si pentru ei viata e mai mult durere, nicidecum o dorinta dea retrai momentele la nesfarsit.
    Viata e nedreapta. la unii le da cu carul, la altii le ia si ce aveau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca e greu de inteles dar eu chiar sunt una din persoanele care nu au avut sanse la o viata frumoasa. De-abia in ultimii ani viata mea s-a schimbat si pot spune ca viata e frumoasa si merita traita. Si asta nu ptr ca am copii frumosi si cumniti si nici sotul nu ma tine acasa sa fac ce vreau.

      Dar te pot intelege de ce vorbesti asa. Si eu am pierdut foarte mult si nimic nu poate compensa, insa perioada aia a trecut. Acum pur si simplu am o alta intelegere a vietii. in mare parte pentru ca sufletul meu a gasit vindecarea. Suferinta exista in viata fiecaruia, de cele mai multe ori provocata de cei din jur si perpetuata dupa tiparul fpersonal, insa pot spune ca exista o cale de scapare pentru fiecare dintre cei implicati in acest proces al suferintei.

      Ștergere
  3. Se spune ca cel care sufera este iubit de Dumnezeu :). Inclin sa fiu de acord cu aceste cateva cuvinte... Dupa mult timp, astazi am avut aproape o zi normala si ti-o dedic tie, Sakura. Sunt ferm convinsa ca sufletul tau o sa gaseasca vindecarea si de data aceasta :). Daca eu pot, sa fii sigura ca si tu poti! (nu ma bat cu tine in dureri si suferinte :P ci credinta ca tot ceea ce ne da Dumnezeu este spre folosul nostru, chiar daca at cand ni le da percepem altfel, si in puterea de a ne ridica de fiecare data cand ne e greu ;) ).Te pup eu, cea mai mica dintre cei care pot :P
    violeta argatu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga mea.
      esti o scumpa. ma bucur ca zilele tale se infrumuseteaza.
      tu esti o frumoasa si nu ar avea cum altfel. <3

      sunt sigura ca putem , fiecare la randul lui.
      iti multumesc ca ma incurajezi.
      te iubesc <3

      Ștergere
  4. Ludmilă, dragă Ludmilă. Ești o încântare pentru mine și îmi face plăcere să recitesc anumite postări de pe blogul tău. Postări în care erai pozitivă și optimistă.
    Eu chiar cred că viața îți va mai oferi momente care să îți taie răsuflarea, în sensul bun. Tu ești genul de om care învață să danseze pe orice melodie îi cântă viața, și abia aștept să scri din nou despre tine, cea de acum. Sunt oameni în jur care abia te așteaptă să te reîntorci în lumea scrisului. Ai multe să ne împărtășești :*
    Cu drag, o cititoare, prietenă, admiratoare.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...