vineri, 11 martie 2011

Concurs Organik.ro

Va aduceti aminte ce v-am spus data trecuta despre concursuri? ca imi plac?
Ei bine, un concurs cu cosmetice organice va asteapta pe manie.ro pana in data de 13 martie. Organica.ro si manie.ro pun la bataie 2 seturi de produse:
Unul pentru corp

* exfoliant pentru corp cu sare marină, aloe vera şi uleiuri esentiale parfumate - Bioearth
* unt de corp delicios, handmade, Chocolat - Reverto

Unul pentru ten


* ulei de argan bio – Laboratoires Ineldea
* demachiant bio 3 in 1 – Eco Cosmetics
Mie imi plac amandoua desi uleiul de argan e demuuuult in dorintele mele. Daca va plac si voua, dati fuguta la Gabriela pana nu-i prea tarziu.

Un comentariu:

  1. da imi place noua ta imagine, sper sa reusesti sa o realizezi cumva si pe cea pe care o doreai :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...