miercuri, 23 martie 2011

Fiecare cu melcul lui

Deoarece in ultimele 2 saptamani nu l-am dus pe baietelul meu la gradinita, a trebuit sa gasesc tot felul de metode sa il fac sa manance micul dejun acasa.
Una dintre gaselnite este si aceasta. El a fost tare incantat iar eu tare multumita.
I-am numit melci integrali:

~ 500 gr faina integrala de grau
~ 250 ml apa
~ 20 gr drojdie
~ 1 lingura ulei
~ 1 lingura sare
~ 1 lingurita zahar
~ 1 lingura seminte in macinate

Se framanta un aluat de paine si se modeleaza melcii. Noi am facut 3. cate unul pentru fiecare. I-am lasat sa creasca in tava o jumate de ora (sau mai mult, depinde de organizare) si apoi in cuptor la copt pentru o jumate de ora.
La noi a mers de minune cu omleta/salata de ciuperci/pasta de naut/pasta de linte si kefir

4 comentarii:

  1. as vrea sa fac si eu,dar o sa am nevoie de putin ajutoru din partea ta,sunt "varza"la aluat dospit

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte fain! felicitari ca mancati sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Katy, ajutorul e la 5 metri de tine :)
    Ralu, si eu ma felicit ca ma straduiesc. si mai si reusesc :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...