miercuri, 9 martie 2011

Giveaway by Luthelo&Cojocarii

Cui ii plac concursurile? Tuturor, asa-i? Mie una aproape orice seamana a concurs, giveaway, campamie de testare.., imi provoaca un neastampar ca a unui copil care abia asteapta un cadou. Asta depinde si de ceea ce se pune in joc. Daca sunt premii naturale, frumoase, originale, incantatoare.. cu atat mai bine.
Deci. Daca va plac concursurile si mai ales daca va plac produsele naturale, aici e de voi: Cojocarii si Luthelo va ofera sansa de a castiga urmatoarele bunatati:
- un sapun, la alegere din cele care vor exista pe stoc la data transmiterii optiunilor
- un sampon solid, la alegere in functie de stocul disponibil la data transmiterii optiunilor
- un hidratant solid pentru fata si buze
Eu am auzit numai de bine de produsele Loredanei dar cel mai si cel mai mult imi starneste curiozitatea samponul.

Pot participa detinatorii de blog si utilizatorii Facebook. Mai multe detalii aici
Asa ca, dati navala!
Pana in 11 martie.
Am zis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...