marți, 12 aprilie 2011

Most wonderful LipBalm

Pe ultima suta de metri vreau sa scriu despre aceste balsamuri de buze minunate care le-am castigat in urma campaniei de testare de pe SuperParinti.
Sa incep cu minunatul si supercremosul Matcha & Buttercream care de cand s-a intalnit cu buzele mele a devenit favoritul lor. Le invaluie, le superingrijeste, le rasfata. nu numai bizele mele ci si ale baietelului meu; care si el un pic nehotarat ca si mine, nu stie care sa-l pastreze ca sa fie al lui :)
Numai cand am citit lista de ingrediente si am avut asteptari mari, apai cand l-am mai si vazut cum arata. "Ovalul" cum zice al meu copil are rotita, inca un punct in plus ptr folosirea de catre copii. Arata profi, este profi, poate linistit sa faca intrecere cu alte balsamele de firma care se dau mari ca fac minuni. Ei bine, Matcha & Buttercream chiar face minuni!!
Si despre deliciosul After eightish vreau sa va spun deoarece are o aroma de te da pe spate. A bomboane de menta facute sa-ti ia orice disconfort. Ei bine chiar asa e si senzatia pe buze. De tratament cu bunatati, care este contagios. Sa va spun si in ce fel. Daca va dati pe buze cu el si va sarutati partenerul sigur o sa va simtiti ca intr-un vartej mentolat. nu gaseam alta expresie ptr ca mintea mea e deja pe drum spre spital, unde peste cateva minute plec cu copiii.
V-am tzucat, si daca nu mai apar pe aici in urmatoarele zile.. saptamana.. inseamna ca nu ne-a dat drumul din spital. Offf. Si va spun de pe acum sarbatori fericite, sa va bucurati de invierea Domnului Isus Cristos.

6 comentarii:

  1. Draga mea, ma intristeaza sa aud ca plecati in spital!!! Va tin pumnii sa treaca repede orice ar fi ce va umbreste zilele acestea!

    si, evident, multumesc penru cuvintele frumoase :) pupici de la Nedeia!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare tare rau ca aveti probleme! Sanatate multa si sa va intoarceti repede si sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohh fetelor, multumesc. Copiii mei au trecut de la varicela la bronsita si la pneumonie si bronsolita in ultima luna de zile asa de repede ca atunci cand ne-a internat in spital nu mai eram uimita de nimic. Dar totul s-a terminat cu bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. oricum, a fost amuzant faptul ca ai gasit o extra-utilizare balsamului de buze in spital :-) bine ati revenit acasa, sanatosi!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...