duminică, 10 iunie 2012

Cu ce masura masurati, vi se va masura


Intr-un sat traia un brutar renumit pentru painea sa. Intro zi, acestui brutar i se paru ca sunt cam usoare bucatile de unt pe care le cumpara de la un taran.
Le aseza pe cantar constatand ca in loc de 1 kg cat trebuia sa aiba o bucata, fiecare cantarea cate 800 grame.
Suparat foc, se duse la judecator spunand ca taranul e un inselator si trebuie sa fie pedepsit.
Taranul a fost adus la judecator care il ameninta:

- Daca e adevarat ce spune brutarul ca il inseli, te voi baga la inchisoare!

- Sa-mi fie iertat- zise taranul - eu nu sunt un om vinovat.

- Cum indraznesti sa minti? sari brutarul; chiar de dimineata am cumparat aceste bucati de unt de la tine.
 Domnule judecator, acest sarlatan trebuie numaidecat inchis! a incercat sa ma pacaleasca.

- Asa e omule? este untul acesta al tau?

- Da. Insa vedeti dumneavoastra, eu am un cantar si nevand bani sa cumpar si greutatile pun pe un taler o paine de-a brutarului iar pe celalalt untul meu; painea brutarului scrie pe ea ca are 1 kg! eu ce vina am dar?

Auzind si vazand acestea, judecatorul folosind cantarul cu greutati descoperi ca painea are doar 800 de grame.

In locul taranului, la inchisoare a ajuns adevaratul inselator care nu numai ca insela oamenii dar dorea sa fie si pedepsit cel ce ar fi facut exact ca el...


"CU CE MASURA MASURATI CU ACEEA VI SE VA MASURA" Matei 7.2

4 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...