miercuri, 13 iunie 2012

Fantastic Flying Books

Desi in ultimul timp am avut cateva tentative de a ma bucura de o lectura placuta (a citi si altceva decat cursuri), am abandonat intentia si am lasat cartea deoparte cu gandul ca mai incolo sigur o sa citesc. Acel mai incolo nu a avut loc inca, sper ca in seara asta totusi (sau la noapte) sa am timp sa ma arunc in vana si sa ma relaxez, singura, timp in care voi reciti un capitol din cartea amanata de atata timp.

Maine am 3 examene unul dupa altul asa ca deseara trebuie neaparat sa ma bucur de acest minunat rasfat, care este de fapt o originala metoda de a mea de a ma debarasa de anumite ramasite ineficiente si neproductive si de a ma reimprospata. Strategia asta functioneaza de fiecare data la mine.

Si pentru ca de cateva zile am descoperit o animatie excelenta legata de carti, m-am gandit sa o pun aici sa o puteti viziona si voi.
Sunt curioasa ce sentimente trezeste in voi acest filmulet care a castigat cateva premii la festivalurile la care a participat

Si pentru ca e vorba aici despre carti va anunt ca pe blogul Blueroses are loc un bookcrosing cu o carte frumoasa. Eu am vazut recent filmul facut dupa aceasta carte.
Intrati sa vedeti despre ce e vorba.

7 comentarii:

  1. Simpatic filmuletul, n-am avut timp sa-l vad pina la sfirsit ....mult succes la examene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos frumoasa mea Geta :)
      Iti dai seama ca eu as face orice altceva, chiar si uitatul la filmulete, numai sa nu invat... :(

      Ștergere
  2. pff, 3 examene :( Nu te invidiez, bafta, draga mea!!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simooo, stiam eu ca ai sa vi tu pe aici si o sa-mi zici ceva de bine ;)
      Ma uitam la postarea ta verde si vroiam sa ma exprim cumva dar o las pe maine.

      Ștergere
  3. bafta...o sa te relaxezi in briza marii...mai tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo. asta da incurajare!!!
      Abia astept. ce ispravi o sa mai facem noi... :))

      Ștergere
  4. AMAZING!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...