vineri, 1 martie 2013

De ce vine primavara?

A fost prima intrebare pe ziua de azi care mi-a solicitat atentia in asa fel incat aproape toate discutiile au avut ca tema rotirea Pamantului in jurul Soarelui.
Nu va povestesc acum despre sistemul solar din porocala si merele care orbiteaza in jurul ei, ci va spun doar ca intrebarea aceasta e un fel de "dor de iarna" al fiului meu.

In urma anuntului ca azi e oficial, prima zi de primavara, a inteles ca speranta lui de a mai ninge in curand s-a topit. I-am spun ca in alte zone ninge, si oamenii umbla prin zapada dar ca la noi asta se mai intampla doar la anu' cand va fi din nou iarna.
Si de aici toata povestea despre rotatia anotimpurilor si a pamantului :)

Dar ca sa marcam cumva acest eveniment am ales un desen animat sugestiv, care a avut o impresie foarte buna asupra fiului meu. Un fel de "nimic nu se pierde, totul se transforma" pe limba nostra :)

 
 Vizionare placuta va doresc si un weekend minunat cu pace in suflet.
V-am tzucat :*
Asa ca de inceput de primavara :)

Un comentariu:

  1. Imi aduce aminte de o piessa facuta la o serbare in clasa I cand un coleg era om de zapada si zicea asa:

    "Eu sunt omul de zapada
    Locuiesc aici in strada
    Si sunt maestru rotunjit
    Vezi,din zapada construit
    Desi am nas si gura
    Si privesc cu ochi de mura
    Am matura si haine vechi
    Iar bratele imi sunt perechi
    Pe lume n-am mult de trait
    Curand,curand voi fi topit
    De caldurosul zilei astru
    'Naltat pe-al cerului albastru
    Plec acum va las cu bine
    Va rog nu plangeti dupa mine
    Caci unde eu ma voi topi
    Un ghiocel va rasari"

    Asta imi aduc aminte sigur..rolul meu nu il mai stiu :)))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...