luni, 28 februarie 2011

Elefantul Elmer - desene animate

Astazi m-am gandit sa va invit la desene animate. La noi in casa in fiecare zi se vizioneaza asa ca o sa va recomand si voua pe cele mai apreciate.

Elefantul Elmer
Cand am vazut prima data desenele astea mi-au dat lacrimile. Mi-am dat seama ca nu sunt doar pentru copii ci mai mult ptr oameni mari; mai bine spus, pentru parinti.



De fiecare data cand il vad imi reamintesc lucruri care le stiam deja dar imi sunt de folos in fiecare zi:
1 - copii/oamenii in general, pot fi asa de rautaciosi cateodata...
2 - cuvintele si atitudinile noastre au efecte devastatoare asupra celor ce le aud
3 - accepta-te asa cum esti
4 - e bine sa intalnesti pe cineva care sa-ti arate ca nu esti singurul ciudat :)
5 - fa ceea ce poti cu ceea ce ai
6 - esti asa cum esti, cu un scop. -adica mai pe scurt:
7 - esti valoros chiar daca nu toti vad asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...