marți, 15 februarie 2011

The Pursuit of Happyness

Incep de azi sa scriu despre filme care le-am vazut sau revazut si pe care le recomand din toata inima celor care trec in vizita pe aici. Este doar parerea mea personala la fel ca in toate celelalte scrieri ale mele.
In cautarea fericirii este un film extraordinar. Un film despre viata, facut dupa un caz real, in care Will Smith impreuna cu fiul sau interpreteaza un rol admirabil. Fara trucuri, efecte speciale sf, scalambaieli, doar actorul Will simplu, frumos, talentat, emotionant. Scenariul si regia iarasi, de nota 10. Un film espre provocarile vietii asa cum vin ele la gramada si nepoftite, despre lupta personala, si puterea de a trece mai departe atunci cand totul in jur parca ti se opune. Despre lupta unui parinte in mijlocul disperarii, supravietuire, trairi profunde, mai ales ca, copilul e martor la transformarile tatalui. Aseara la sfarsitul filmului impreuna cu sotul meu am inceput sa-I multumim lui Dumnezeu ca viata noastra chiar daca ni s-a parut grea, n-a fost chiar in halul ala. Filmul te pune pe ganduri serios si anumite scene te fac sa plangi. Dar trebuie sa il vezi.
Filmul se poate viziona aici
sau aici

3 comentarii:

  1. Am o nelamurire... Cand mai ai tu timp de vazut filme si desene animate? Imi place aici la tine, dar, nu te-ntinzi cam mult? gatit, filme, desene, muzica...hai..

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga sakura,eu de-abia am asteptat sa permiti si comentarii anonime.ca sa pot comenta si eu :) E un risc intr-adevar: oamenii carcotasi stau si ei pe net... dar nu esti singura patita. Se vede ca esti la inceput. Mult succes cu blogul si cu viata de familie. Mai trec pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit 3in1 printre nori. Nu cred ca ma intind cam mult. Incerc sa-mi folosesc timpul la maxim in functie de prioritati, pe cat posibil. Nu reusesc intotdeauna dar.. cine stie ce vremuri or venii..
    @andreea, sunt chiar la inceput si de-abia am descoperit cum sa-mi fac setarile la comentarii :) Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...