joi, 24 februarie 2011

Spaghete picante

Pentru ca ieri s-au mancat prea repede pastele si n-au apucat toti sa manance din ele, astazi am facut spaghete. Nu eu, ci fratele meu, dar eu l-am urmarit :)

~ 1 pachet spaghete
~ 200 gr branza
~ 4 oua
~ 3 cepe
~ 4 catei usturoi
~ rosii din conserva
~ turmeric
~ chili
~ piper& sare&
Se fierb spaghetele, se scurg, se clatesc sub jet de apa, se pun intr-un vas de yena. Ceapa cu usturoiul si ouale se blenduiesc si se amesteca cu branza rasa (nu toata). Se taie rosiile cuburi, se pune praf de turmeric, sare si piper, umpicut de chili si se amesteca toate. Ca sa fiti in ton cu ninsoarea de afara restul de branza se rade pe deasupra si se baga vasul in cuptorul preincalzit. Se lasa pana se rumeneste branza de deasupra. Pofta buna. Noi n-am avut rabdare sa se raceasca asa ca taietura nu-i prea artistica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...