luni, 2 mai 2011

2 ani de manie.ro – Concurs aniversar

Cu catva timp in urma am cunoscut-o pe proprietara blogului manie.ro.
Cum am cunoscut-o? Pai am intrat la ea pe blog. nu din greseala, chiar cautam pe internet pareri despre produsele Alverde si ea incercase un balsam din aceasta gama. Asa ca, din una in alta am inceput sa citesc si alte cele. Gabriela are un stil de a scrie diferit de al meu, e indrazneata si curioasa si ce nu puteti sa nu remarcati, este si ea o vorbareata de numa-numa :)
Blogul ei tocmai a implinit 2 ani asa ca ea organizeaza un concurs aniversar.
Premiile -3 la numar- constau in farduri minerale făcute chiar de ea. Pentru mai multe detalii intrati aici
Va mai recomand o sectiune speciala de pe blogul ei "Se pot face şi acasă" unde gasiti tot felul de idei utile. Mie mi-a placut ca nu-i calica, ci impartaseste cu inima larga sfaturi despre cum sa ne facem singure fardurile de pleoape. Asta daca avem timp, rabdare, bani si ...etc... etc ;)

2 comentarii:

  1. Ludmila, referitor la oferta mea handmade, o sa te rog sa intri in magazinul breslo (e pe blog, acolo sus in dreapta) si sa-ti alegi preferata dintre chestiile textile (sunt cateva produse facuta de sora-mea si notate ParadiseKriss- pe acelea nu le pot oferi nici imita,dar sper sa-ti placa ceva din creatiile mele).
    Cu prietenie,
    R.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...