luni, 23 mai 2011

Cadoul de la "Casa cu cadouri"

Va spuneam intr-o postare anterioara ca imi plac tare mult cadourile. De fapt tuturor ne plac. Mai ales cand sunt facute cu inspiratie, pasiune si dragoste.
Avam tendinta sa credem ca cel mai frumos este sa primim cadouri. Dar mai mult decat a primi, mai mare placere este in a darui. Ca este handmade sau nu, a face un codou inseamna a investi timp, energie, bani, ingeniozitate, atentie la nevoi, atentie la detalii...


Desi aniversarea mea a fost demult, am mai primit recent inca un cadou.
Nu, nu a uitat nimeni de ziua mea
doar ca intalnirea, planificata in urma cu 2 luni, a avut loc abia saptamana trecuta.


Cadoul meu este facut de Raluca, proprietara Casei cu cadouri, care este o frumoasa si jumatate. De fapt cred ca mai corect este sa zic o frumoasa la patrat, deoarece are in burtica un preafrumos bebelas.
Ralu este o mamica creativa, indrazneata si surprinzatoare care face lucruri frumoase cu manutele ei; puteti observa asta daca intrati la ea pe blog si in magazinul ei, unde sigur o sa gasiti ceva care sa va placa. Puteti sa o si complimentati ca nu se va supara si ii va prinde si bine deoarece mai are putin, foaaarte putin si naste.

Un comentariu:

  1. Ludmila, ce cadou frumos mi-ai facut tu mie cu postarea asta :) multumesc la patrat (si sa stii ca ma cam incurc la capitolul complimente...nu ma pot obisnui cu ele...)
    Sa porti cu placere si la cat mai multe ocazii floricica ce ti-a facut cu ochiul!

    p.s.: bebe inca se lasa asteptat, dar te anuntam cand e gata "copt" :)

    Cu drag,
    R.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...