marți, 24 mai 2011

Le Concert (2009) - Concertul

M-am tot gandit ce-as putea sa va spun despre filmul asta in asa fel incat sa nu va dezvalui prea multe dar sa va conving sa-l vedeti.
O sa incep prin a va spune ca regizorul Radu Mihailescu reuseste intr-un mod sublim sa impleteasca comedia si drama din filmul acesta in care rasturnarile de situatii, jocul actorilor si muzica te poarta exact prin intriga filmului. E greu sa dai un aer comic unor reminiscente ale vremurilor de trista amintire in care oamenii lupta pentru a supravieţui nedreptatii (fiecare cu mijloacele lui) şi pentru a-si găsi drumul agatandu-se de orice oportunitate. Visul frant, ruinat al omului, artistul care sta in umbra 30 de ani, il face sa recurga la un plan de substituire in care ii mai atrage si pe altii. Ciudat e ca desi la prima vedere e un vis, scop comun, de fapt fiecare are scopul si motivatiile sale, dar in final (re)devine un vis comun. Greu de explicat. Nu va mai spun nimc. gata. Va recomand sa il vizionati.

3 comentarii:

  1. Am auzot si eu de folmul asta de ceva vreme...daca il recomanzi tu cu siguranta merita vazut...il pun pe lista de vizionari:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut filmul acesta anul trecut. Am ras/plans. E un film extraordinar. E bine cum l-ai (ne)descris :))
    Romana

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt curioasa sa-l vad de ceva timp.Sper sa si ajung :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...