duminică, 15 mai 2011

Supa-crema de morcovi

~1 ceapa
~8 morcovi
~1 cartof
~1/2 telina mica
~1 patrunjel
~1 cm ghimbir
~ praf curry
~ frunze patrunjel
~ lapte de cocos
~ sare
Se pun la fiert morcovii, ceapa, cartoful, telina, patrunjelul (curatate, spalate, taiate). Cand sunt fierte se scot si se blenduiesc impreuna cu ghimbirul ras, curry si sarea, adaugandu-se zeama in care s-au fiert cate putin, pana cand ajunge la consistenta dorita.
Se pune in farfurii, se adauga laptele de cocos si patrunjelul tocat. Este o supa rapida; nu mi-a luat mai mult de 20 min de cand au inceput sa fiarba si pana am facut pozele.
Laptele de cocos l-am facut dintr-o nuca de cocos primita in dar de la fratiorul meu care m-a si supervizat la producerea lui fiind cu ochii pe videoclipul acesta
Reteta dupa care m-am orientat se afla aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...