vineri, 6 mai 2011

Joyeux anniversaire, mon amour

et si tu n'existais pas

Joe Dassin


Et si tu n'existais pas, // Dacă tu n-ai exista,
Dis-moi pourquoi j'existerais. // Spune-mi pentru ce sa exist eu.
Pour traîner dans un monde sans toi, // Sa lancezesc intr-o lume fara de tine,
Sans espoir et sans regrets. // Fara sperante si fara regrete.

Et si tu n'existais pas, // Dacă tu n-ai exista,
J'essaierais d'inventer l'amour, // Aş încerca să inventez iubirea,
Comme un peintre qui voit sous ses doigts // Ca un pictor pe ale cărui degete
Naître les couleurs du jour. // Iau nastere culorile zilei
Et qui n'en revient pas.// Si care ramane bauimac.

Et si tu n'existais pas, // Daca tu n-ai exista,
Dis-moi pour qui j'existerais. // Spune-mi pentru ce sa exist eu.
Des passantes endormies dans mes bras // Umbre trecătoare în bratele mele
Que je n'aimerais jamais. // Pe care nu le voi iubi vreodata.
Et si tu n'existais pas, // Daca tu n-ai exista,
Je ne serais qu'un point de plus // eu nu as fi decat un punct in plus
Dans ce monde qui vient et qui va, // In vanzoleala acestei lumi
Je me sentirais perdu, // M-as simti pierdut,
J'aurais besoin de toi. // Si as avea nevoie de tine.


Et si tu n'existais pas, // Daca tu n-ai exista,
Dis-moi comment j'existerais. // Spune-mi pentru ce sa exist eu.
Je pourrais faire semblant d'ętre moi, // M-as putea preface ca exist,
Mais je ne serais pas vrai. // Dar nu as fi aievea.

Et si tu n'existais pas, // Daca tu n-ai fi existat,
Je crois que je l'aurais trouvé, // Cred ca as fi descoperit
Le secret de la vie, le pourquoi, // Secretul vietii, ratiunea ei,
Simplement pour te créer // Doar pentru a te creea
Et pour te regarder. // Si pentru a te privi.

4 comentarii:

  1. LA multi ani si din partea mea...foarte tare melodia...o stiam demult, dar am reascultat-o cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, si la cat mai multe clipe frumoase impreuna! Sunteti o familie foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...