miercuri, 18 mai 2011

Allan Pease – De ce barbatii nu asculta si femeile nu stiu sa se uite pe harta

... sau un alt mod de a accepta deosebirile dintre noi.

Cu ceva timp in urma, Valentin a postat o chestie faina despre diferentele dintre barbati si femei. Tare m-am amuzat la vizionarea filmuletului, desi unele dintre diferente le stiam si eu.
Alain Peace a scris si cateva carti despre limbajul trupului, limbajul vorbirii...
Filmul este mai vechi, dar sigur o sa il apreciati. Eu m-am regasit in cateva exemple... :)
Aveti grija ca se poate intrerupe pe la min.19 dar daca treceti cu mouse-ul un picut dupa, veti putea viziona in continuare.

5 comentarii:

  1. foarte tare,desi toate diferentele intre F si B spuse sunf foarte relevante,reale,chiar unele au fost revelatii pt mine,cel mai mult aceasta vizionare mi-a facut sa rad copios..pt k e adevarat imi venea uneori"sa-l strang pe gat" pe sotul meu k nu ma"intelegea"sau invers...ar fi trebuie sa-i apreciem mai mult,fiind sunt "barbati-vanatori"..merci,draga

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce m-ai facut sa rad!!! Chiar de asa ceva aveam nevoie eu acum cateva zile cand imi venea sa arunc cu sotul pe geam. da' ce nu poate sa priceapa.. offff. cati nervi si cata tensiune am scuti daca am tine cont de diferente
    are dreptate cathysava. iti vine sa-i strangi de gat. dar cred ca si ei pe noi :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. In afara de faptul ca le zice bine, imi place ca nu este misogin, si nu face misto de conditia femeii sau cea a barbatului.
    Sotia mea s-a simtit tare bine vazand ca sunt si oameni care nu trateaza subiectul cu superioritate. Am vizionat de 2 ori ca sa ajungem la un consens si sa acceptam.
    Eu chiar sunt mandru ca sotia mea stie sa conduca mai bine ca mine..
    sunt curios cum scrie tipul.
    Jony&Wife

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta-i chiar super! Uite asa ies la iveala frustrarile si enervarile noastre. - si ale lor :))
    Unde l-ai gasit pe tipul asta?
    Romana

    RăspundețiȘtergere
  5. ha ha! Unde l-am gasit? A pus link catre el, Valentin http://valentindedu.wordpress.com/
    Si mie imi place ca prezinta subiectul cu o atitudine relaxata, fara sa "injoseasca" vreuna din categorii.
    Am citit mai demult niste carti pe tema asta; o sa ma uit prin bibleoteca dupa ele.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...