joi, 5 mai 2011

Paine impletita in 4



Aceasta paine am indraznit s-o fac de data asta fara ou, si doar cu faina alba.
Nu e greu de impletit in 4 o sa vedeti
Ingrediente:
~500 gr faina alba
~250 ml apa calda
~25 gr drojdie
~1 lingura sare
~1 lingurita zahar
Am dizolvat drojdia proaspata si zaharul intr-un pahar cu apa, pe urma am turnat in mijlocul gramezii de faina. Am inceput sa framant turnand cate putin din restul de apa, punand si sarea. Aluatul era elastic sil-am lasat la crescut o jumatate de ora. pe urma am trecut la impletit in felul urmator. Se fac 4 suluri prinse la un capat. De la stanga la dreapta, sulul 1 se trece peste al 2lea

Al 3lea peste al 2lea ca in imagine

Al 3lea peste al 4lea. In sfarsit i-a vanit radul si sulului 4 sa-si schimbe locul

Si acum din nou primul peste al 2lea

Al 3 lea peste al 2lea

Al 3lea peste al 4lea

Si tot asa, pana painea arata asa.

Am mutat-o in tava de cuptor si am mai lasat-o la crescut jumatate de ora, apoi am uns-o cu ou batut cu lapte si am presarat susan.
La cuptor a stat vreo 25 de min si de buna ce era am mancat jumatate din ea calda. Stiu ca nu e recomandat, dar...

Daca vi se pare ca n-am fost explicita va pun aici si un video dupa care sa va luati.

4 comentarii:

  1. Yamy yamy....arata delicios...eu altfel imi impletesc parul in 4...da tre sa incerc si asa sa vad daca iese:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubitaaa! Tu sti ca la tine ma gandeam in timp ce impleteam painea? Chiar vroiam sa-ti zic sa arunci o privire cand ai timp. ca stiu ca esti ocupata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce minunatie de piine,incerc numaidecit,dar cozonacul impletit asa se va tine?vazind ca-i dulce...nu stiam asa o impletitura...incerc.

    RăspundețiȘtergere
  4. scuze, aici trebuia sa comentez :) dar reiau: buna paine ai facut! si frumoasa, si gustoasa :) a papat si bebeluta mea :) ms ms

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...