joi, 4 aprilie 2013

Castigatoarea giveaway-ului organizat de ziua mea

Imi cer scuze pentru intarziere de la toate persoanele inscrise la acest giveaway.
am avut o zi aglomerata si nu m-am putut concentra pe treaba ce o aveam de facut in legatura cu acest giveaway
Asadar, am avut 32 de participant3 la extragere. Cine nu se regaseste in lista cred ca isi da seama de ce nu e.


1 Nicoleta Alexandra
2 Claudia
3 Violeta
4 Claudia-mami
5 Ramona Dancea
6 Bianca Roxana
7 Catalina Sora
8 Andrada
9 Aura
10 Ramona Roman
11 Jane
12 Muna
13 Andreeabacau
14 Anca Bogdana
15 Gavriloi Adina
16 Radu Adina
17 Mitu Catalina
18 new_camy86
19 Dorina Mariana
20 Kaiyo Aino
21 Nadia Candrea
22 Angi
23 Tea Ada Hari
24 Anca
25 Tina CrisDiaconu
26 Rudi
27 Monik
28 Luci Gheorghe
29 Manadite
30 Camelia Andrasescu
31 Dana Cristina
32 Sava Catalina

Number five ;)
Ramona Dancea felicitari. Astept un comantariu de confirmare sau mesaj privat cu datele tale.
De asemenea te rog sa o contactezi si pe Valeria pentru a va hotara in privinta celui mai eficient produs ptr tenul tau.


Va multumesc tuturor pentru participare si va doresc o primavara frumoasa alaturi de cei dragi.
Sa aveti parte de iubire, bucurie si pace.

6 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...