marți, 9 aprilie 2013

Pomisori infloriti - activitati cu hartie creponata

Saptamana trecuta am avut ca tema data de Cristina,  realizarea unor pomisori plini de flori.
Asa ca am cautat si noi pe afara crengute din gardul viu si dupa ce le-am gasit pe placul nostru, ne-am apucat sa le inflorim.
Fiica mea si-a ales o ramura care avea frunzulite verzi si era tare incantata ca pomisorul ei seamana cu cei vazuti afara :)
Ea a ales sa faca foricele din hartie creponata roz deschis si roz inchis. Floricelele sunt de fapt niste ghemotoace de hartie creponata de care v-am mai zis in articolul cu ciorchinele de strugure


Fiul meu a ales sa faca floricele din hartie creponata roz inchis si alb.
Lipiciul ne-a facut ceva probleme deoarece il facusem prea lichid insa incetul cu incetul creatiile au inceput sa semene a pomisori infloriti. L-am infipt pe fiecare intr-un suport de polistiren infasurat in harte creponata verde si i-am trimis la concurs :)



De efervescenti ce eram, la fiecare manipulare a copaceilor se intampla cate un accident. ba cadeau floricele din el, ba se rupea hartia creponata verde... :)

Ne-a placut insa vazand ca sunt asa perisabili, mi-a venit alta idee de a avea copacei infloriti pentru mai multa vreme in casa.

Asa ca am trecut la un obicei mai vechi de-al nostru, folosirea usii drept suport pentru activitati. Exemplu desenul pe usa si pictura pe usi
Astazi in timp ce framantam lipiile am luat o pauza si le-am desenat un pomisor pe usa de la dormitor. Am adus toate materialele necesare acolo (restul de ghemotoace de hartie creponata si lipici) iar ei l-au impodobit.
Am uitat sa va spun ca e mai usor de lucrat cu bobitele de hartie creponata daca folositi un lipici lichid, chiar si homemade turnat intr-o tavita sau alt suport mai lat (deci nu adanc sau ingust).
Eu l-am pus intr-o paleta de acuarele iar copii au inmuiat acolo bobitele si le-au lipit pe crengutele desenate de mine pe usa.
A fost distractiv deoarece au lucrat impreuna si au hotarat ei ca asta este surpriza pentru tati cand va veni de la servici.


Si asa arata acum usa noastra de la dormitor.
Asa de mult imi place ca imi vine sa le dau de lucru la fiecare usa din apartament sa o imfloresca asa :)
Voua c-ar placea sa aveti pomisori inloriti pe usa?

Si bonus, ptr ca ieri a fost prima zi de primavara veritabila la noi, m-am gandit sa va arat si pomii infloriti de pe malul Begai, pe unde ne-am plimbat noi ieri.














6 comentarii:

  1. Te invidiez!La noi numai frig,frig,frig!Nici vorba de frunzulita verde.Insa ne-am incalzit ochii cu copacelul facut de micutii tai si cu imaginile din minunatul vostru oras!
    Ar fi bine sa infloreasca toaaaaaate usile din blocurile astea cenusii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha, ha, votez ptr usi inflorite!!
      Vuzette, poate frunzulitele alea verzi sunt doar departe de voi. Ele exista deci, undeva ... :)

      Oricum si la noi a inceput sa ploua din nou. Asa ca bine am facut ca am iesit ieri, chiar daca a batut vantul

      Ștergere
  2. Incredibil de frumos v-a iesit!:)
    Si vad ca a inceput sa infloreasca totul in Timi:( Mi-e dor.E incredibil de frumos orasul primavara:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, si noi am ramas foarte incantati.
      Pai trebuie cumva sa convingem primavara sa se dezmorteasca :)

      Esti din radacini de banateni? :)

      Ștergere
  3. Sunt atat de frumosi copaceii vostri!!!!! Vom inflori si noi cateva crengute, prea arata asa de frumos.. multumim pentru inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea <3
      Copacelul nostru pe primavara a ramas o amintire frumoasa.
      e una dintre activitatile de primavara favorite. si o incantare pentru ochii mei, acum cand privesc din nou peste poze <3

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...