joi, 18 aprilie 2013

Tort fluturas

Tortul acesta a fost cel mai amanat tort din viata mea.
Prima data l-am facut in varianta cu blat copt cand a facut fiica mea 1 an,  si de atunci mi-am tot promis ca il fac si in varinata cruda.
Asa ca aseara mi-am facut planuri mari pentru azi :) Mi-am pregatit nucile, semintele, fructele congelate si de-abia am steptat sa vina dimineata :)


Pentru blatul acestui tort am pus asa:
~ nuci maruntite
~ seminte de floarea soarelui incoltite
~ seminte de susan integral
~ nuca de cocos razuita
~ fulgi de ovaz rasniti
~ stafide hidratate
~ pudra de carob
~ miere din borcanul cu miere si catina
Le-am amestecat pe toate si am format un fluturas. nu am forma speciala ca sa fi iesit perfect, insa asa modelat cu mainile eu zic ca arata a fluturas. nu-i asa?
Am gagat fluturasul in frigider sa se mai intareasca pana m-am ocupat de crema
~ fructe de padure
~ banane
~ migdale hidratate si macinate rezultate din laptele de migdale
Toate le-am amestecat si a rezultat o crema roz. Am sos blatul si l-am acoperit cu  crema cea roz iar deasupra am ornat cu fructe de padure si banane

Si s-a mancat foarte repede. am mai pastrat o portie mica pentru sotul meu care tocmai acum vine de la serviciu :)

L E. cel mai proaspat tort fluturas, tort cu care am incheiat ziua violet din saptamana curcubeului.

14 comentarii:

  1. Din partea mea, la cum arata, puteai sa pui in el orice ca l-as fi mancat fara sa clipesc. Dar mare rabdare ai sa prepari retete sanatoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) :) Te cred :)
      Cred ca nu tine atat de rabdare cat de antrenament. si de anticiparea rezultatului... :)
      si de placere ;)

      Ștergere
  2. Fac si eu frecvent torturi din nuci si fructe (si uscate) si sunt un deliciu. Foarte bun trebuie sa fie si al tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari Alina :*
      La cat de bune sunt si facile de preparat, foarte rar imi mai vine sa fac din aluat copt.

      Ștergere
  3. Arată superb! Și pare și delicios! Uite o provocare și pentru tine :) http://floridemandarin.wordpress.com/2013/04/18/concurs-de-primavara/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da. a aratat. si a si fost ... :)
      ca intr-o ora l-am dat gata 4 persoane :)

      vin si la provocarea ta :*

      Ștergere
  4. Hihi, e tare dragalas tortul-fluturas roz...:) Sigur a fost delicios!!!

    Draga mea, ai o nominalizare la mine pe blog, aici:
    http://cosmeticelacontrol.blogspot.ro/2013/04/hello-hello-intr-un-comentariu-al.html

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata! Cred ca a fost delicios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stica pana sa citesc ca nu este facut cu forma ma gandeam sa te intreb de unde ai luat-o...Ti-a iesit destul de perfect...Puteai sa ii faci antenele din sos de ciocolata..il desenai pe farfurie...Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm, cine mai statea dupa antenute? ca deja zburau visinele, care cum le puneam acolo in loc de cap ... :)

      Ștergere
  7. Tortul tau arata superb, am sa incesc sa fac si eu, dar nu stiu ce e pudra de carob, si unde o gasesc aici.
    Semintele de floarea soarelui le pun la incoltit decojite, sau cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pudra de carob e pudra de roscove :) :) un inlocuitor ptr cacao. noi nu mai folosin cacao de anul trecut. la inceput vei sesiza diferenta la gust, apoi te vei obisnui. noi crema de ciocolata cu carob o facem.

      Uite aici comparatia intre cele doua, pe blogul doctorului Marginean
      http://drcalinmarginean.blogspot.ro/2011/06/paralela-intre-pudra-de-roscove-carob-k.html

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...