sâmbătă, 13 aprilie 2013

Ce poate face un copil cu un cd vechi?

Saptamana aceasta este ca tema pe Talente de nazdravani  ce putem face cu un cd?
Nu noi, ci copiii.
Iata ce au facut copiii mei in ultimele doua zile cu doua cd-uri vechi
Fiica mea isi dorea mult sa faca o fetita, un cap de fetita mai bine zis. Dar intr-o anumita zi, fiind afara in parc cu o gasca maaare de copii si eu storcandu-mi creierii din ce sa-i facem parul fetitei, am avut un moment de revelatie :)
Batea un vaaant, de parca se juca ascunsa (cand batea, cand nu batea), soarele se vedea de parca si el se juca ascunsa dupa nori; in contextul asta, copiii erau foarte bucurosi ca pot privi soarele fara probleme. era doar o sfera luminoasa parca foarte aproape de pamant.
Atunci am intrebat-o pe fiica mea daca nu vrea sa facem noi un soare sa il avem tot timpul in casa.
A fost de acord, asa ca cd-ul pus deoparte s-a lasat transformat in soare si a fost bucuros sa fie pictat in galben :)

Fiind pictat cu acrilice a trebuit sa il lasam pe geam la uscat pana am taiat din hartie glasata, razele soarelui cu foarfeca zimtata.
Apoi, cu grija fiica mea a inceput sa lipeasca razele pe rand pe cd. Cum lipiciul era pe terminate, am alternat cu lipitul cu oja :)

Dupa ce toate razele au fost lipite ne-am dat seama ca soarelui ii mai trebuia ceva vopsea galbena deoarece nu arata prea frumos asa. In felul asta soarele a capatat o culoare mai puternica si marginile razelor n-au mai fost asa vizibile in locul in care erau lipite
Pe formele de ochi ce le aveam pentru alte activitati, ea a lipit buline negre si astfel soarele a primit niste ochi frumosi, negri, ca ai nostri :)

si bonus o gurita rosie :)
 Foarte multumita de rezultat

La lucrarea fiului meu nu am poze din timpul procesului tehnologic sa va arat, asa ca sper sa va multumiti doar cu pozaele de-a doua zi a buburuzei lui in stratul de ceapa :)
Executia si materialele: Cu ajutorul cd-ului am desenat si decupat un rotund rosu din hartie glasata.
Aproape pana la jumatatea cercului a taiat cu foarfeca, acesta fiind locul unde aripile buburuzei se despart.
Din hartie glasata neagra a decupat capsorul buburuzei.
Buline am avut de la alta activitate cu buline iar piciorusele si gura le-a taiat din hartie glasata neagra respectiv rosie
Asamblarea. Bulina mare si rosie :) s-a lipit pe cd insa capetele aripilor se lasa nelipite si se indoaie putin in sus.
Cele 6 buline negre se lipesc pe aripioare. Capul s-a lipit in partea opusa taieturii, iar gurita si ochisorii - unde le e locul :)

Si buburuza mai cu detalii :)
Acestea fiind zise, va doresc un weekend frumos de tot.
Si relaxant :)
V-am tzucat :* eu ma duc in parc la fotbal ;)


7 comentarii:

  1. Superbe idei!Si vad ca sunt si indemanatici.Bravo!Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain v-au iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumessc Adriana
      Am testat parfumul. Miroase foarte frumos. Imi place

      Ștergere
  3. Foarte frumoase au iesit amandoua! Multam de inspiratie ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...