miercuri, 10 aprilie 2013

Pasta de linte rosie

Acesta este pateul de linte despre care va spuneam ca l-am mancat pe lipiile cu leurda ieri.
Reteta nu e chiar asa de complicata insa necesita ceva timp.

~ 300 gr linte rosie
~ 2 cartofi
~ 1 morcov
~ 1ceapa
~ 1 foaie de dafin
~ 5 catei de usturoi
~ pasta de rosii si ardei
~ coriandru
~ busuioc
~ patrunjel verde
~ sare (optional)
~ boia de ardei (optional)
Lintea se spala si se pune la inmuiat de cu o seara inainte sau macar cateva ore. Apoi se scurge si se pune la fiert in apa multa cu foaia de dafin.
Legumele (ceapa, morcovul taiat in jumate si cartofii taiati in sferturi i-am pus la fiert in alta oala cu apa.
Dupa ce s-a fiert lintea (se fierbe relativ repede), se scurge si se amesteca cu morcovul si cartofii fierti. Eu le-am pus in blender impreuna cu pasta de ardei si rosii de care v-am zis aici, usturoiul, coriandru, busuiocul si patrunjelul tocat. Am adaugat sare foarte putina deoarece pasta de ardei si rosii era destul de sarata. Special pentru portia sotului meu am adaugat si boia de ardei deoarece el mananca mai picant
Am pus o parte din ea intr-un vas la frigider, restul am mancat pe lipii.


Zeama in care au fiert legumele nu am aruncat-o ci am facut cu ea o minunata supa de stevie; stevie pentru care ii multumesc Cristinei de la FLOAR3D3COLT :*



3 comentarii:

  1. Interesanta reteta si pare apetisant :) !
    Ce gust are lintea caci n-am mancat niciodata !
    Poate incerc si eu, ma tenteaza :D !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, nu pot descrie gustul.. :)
      Lintea e ruda cu fasolea sau cu mazarea. deci e o leguminoasa :)

      Uite aici un link http://www.medicina-naturista.ro/alimentatie/cum-sa-ne-alimentam-sanatos-lintea-si-quinoa.html

      Ștergere
  2. Maine o sa incerc si eu pate-ul de linte. Raluca

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...