vineri, 12 aprilie 2013

Fluturi, fluturasi - activitati de primavara

Am tot avut de lucru diverse teme legate de primavara saptamanile astea, care de care mai frumoase insa acum m-am gandit sa va arat ce fluturasi am mai mesterit noi.

 Felicitari cu fluturasi

Acestia au dost primii fluturasi pe anul acesta. Am scris despre cum au fost realizati aici


Fluture - pictura in oglinda

 A fost una din activitatile indragite de copii nu doar pentru ca le place pictura ci si pentru ca rezultatul a fost surprinzator. Se realizeaza astfel. Se indoaie o foaie de hartie si se picteaza cu acuarele de diferite culori doar pe o parte. Cat timp e inca ud se inchide foaia la loc astfel ca sa se imprime culoarea si pe cealalta pagina.
Fluturasul zanei mici
si al lui Gabriel

Fluture din margele

Acesta a fot realizat de fiul meu din margele ramase de la bratarile mele si ale fiicei mele.
Le-a insirat si desirat de mai multe ori din lipsa indemanarii dar pana la urma, dupa multe noduri, a fost multumit de rezultat

Fluturi din sticle de plastic (PET)

Eu am decupat din sticle de plastic niste fluturasi, nu chiar la fel, dupa cum m-a lasat si pe mine foarfeca :)
Apoi am pictat pe cativa dintre ei linii cu vopsele acrilice pentru a impartii fluturele
Copii au pictat fluturasii cu ce culori au vrut ei, au facut pucte, linii, ...



Cu un pistol cu lipici eu am lipit fluturasii de un fir de undita. 
si am facut o ghirlanda de fluturi pe care am agatat-o de usa

Pe urma am hotarat ca mai bine punem ghirlanda la geam

 Fluturi pictati cu oja

Am gasit in calculator pozele de anul trecut cu fluturasi (ce le credeam pierdute) si m-am gandit sa va arat ce am facut cu copiii de la gradinita intr-o zi chiar calduroasa.

Pe fluturii decupati de mine din carton colorat ei au pictat cu oja. Unii au mai dat si pe unghii.
Inainte sa plece acasa le=am legat fluturele cu fir de undite ptr a-l face ca un zmeu :)

Sper ca v-au placut fluturasii nostri si v-au dat idei despre cum sa va bucurati impreuna cu copiii realizand cateva activitati vesele :)

Daca v-a placut articolul si credeti ca merita sa fie citit si de altii, nu ezitati sa dati ahare :)


19 comentarii:

  1. Fluturii din sticla sunt minunati!De unde ai luat sticla care se modeleaza asa usor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am avut sticle cu suc aloe vera (fluturasii verzi) aduse de fratele meu de pe nustiuunde si sticle de apa plata (albe). cele de apa plata au fost mai usor de taiat decat cele verzi.
      Mai am si sticle de 5 litri de la apa minerala. Alea le pastram ptr alta ghirlanda cu fluturi :)

      Ștergere
    2. Am inteles!:D Foarte fain,idee inovatoare,chiar imi place:)

      Ștergere
  2. super idei! Poate voi pune si eu in practica, atat cu puiul de acasa, cat si cu cei 15 de la scoala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa, Ana. Toti fluturasii au un impact mare vizual. in special daca sunt facuti de copii :)
      Doar ca la futurasii din sticle, la prima parte va trebui sa lucrezi doar tu. cea cu decupatul. Dar daca ai bidoane de 5 litri ii poti face mai mari si asa va fi mai usor :)
      Daca faci, te rog sa ne arati si noua cum va distrati :)

      Ștergere
  3. Imi place foarte foarte mult ce faci cu copiii tai. Esti originala si inventiva.
    Si iti multumesc ca imi dai idei DAR MAI ALES iti multumesc ca tu - postarile tale- m-ai determinat sa ma inscriu si eu la concursurile de pe Talente de nazdravani.
    Esti o mamica minunata. Cred ca mi-ar place sa te cunosc
    B

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc B :)
      ma intreb cine esti. si ma gandesc la concurentii noi de pe Talente,, dar nu prea ii stiu nici pe cei vechi.. :)

      Spor la treaba atunci. sper sa va placa si tie cat si copiilor .

      Ștergere
  4. Vai eu ador fluturii...ghirlanda aia arat minunat. Vreau si eu..da tre sa astept sa fac si eu copii sa ma cu cine sa experimentez:D Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Ha ha Dia. copila scumpa ce esti tu!
      Ai timp, ai rabdare. toate la randul lor. Pana atunci .. impleteste tu parul :)

      :)
      pana faci copii, poti experimenta si singurica. Ia o foarfeca si apuca-te de decupat :)

      Ștergere
  5. Mor dupa fluturi, ii pun pe toate sticlele! Dragalasi artistii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu muri!! nu muri!!
      :)

      Tu nu ai si pagina de Fb cu lucrarile tale?

      Ștergere
  6. excelent. excelent.
    sunt îndrăgostită de fluturi și mi se par atât de ușor de realizat acum...

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai Sakura cat de mult imi plac fluturii!!! Lasam raceala si proasta dispozitie deoparte si ma apuc de decupat fluturasi :D
    Sa aveti un weekend superb cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mellyyy, daca faci sa ne arati. Stiu eu ca tu ne arati :)
      Multumesc la fel de urari. Avem un weekwnd minunat cu soare, papadii fotbal si role :

      Ștergere
  8. Tare faini sunt! pistol de lipit e musai sa imi iau si eu! spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OO,da. Pistolul de lipit il am cadou de la al meu sot. Eu tot ziceam ca nu imi trebuie, si el tot insista. pana la urma e bine ca a insistat.
      :)

      Ștergere
  9. Foatre faini au iesit fluturii:D!! Vai ce multi si draguti sunt!!!
    Colectia este la Ati pierdut o provocare, pentru ca tema pet-urilor a fost anul trecut pe vremea asta pe blog:D.

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux :*
      Tu ai un site foarte bine organizat, tocmai de aceea eu nu ma prea descurcam eu in el :) :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...