sâmbătă, 6 aprilie 2013

Oul Nazdravan - felicitari cu oua

Azi dupa amiza ne-am apucat si noi de facut felicitari de Pasti
Stiu ca este devreme dar motivul care ne-a pus la treaba a fost concursul de creatie pentru copii ce se desfasoara pe Talente de Nazdravani numit Oul Nazdravan :)

Pentru ca este limita de varsta la concurs a participat doar baiatul meu insa nici sora sa nu s-a lasat mai prejos si a vrut si ea sa faca o felicitare cu ou.

Pentru prima felicitare am folosit carton rosu indoit in asa fel incat sa arate ca un plic.
Eu am desenat un ou pe cartonul indoit iar fiul mei a decupat pe linie.

Apoi cu foarfeca cu model a taiat marginile care se suprapuneau
Pentru interior a colorat un puisor decupat ptr o alta activitate pe care l-a lipit in asa fel incat sa i se vada capsorul cand se deschide felicitarea.

Pe partea din fata a oului a lipit benzi de hartie creponata si le-a dat cu clipici

Asa arata felicitarea deschisa

si asa  inchisa

Zana mea cea mica a vrut sa aiba un ou visiniu. Dorinta i s-a implinit si am decupat in forma de ou un carton colorat indoit in doua


Pe un alt ou din hartie alba ea a pictat frumos niste dungi colorate
Mai apoi s-a razgandit si a facut pofuri cu pensula
Am lasat oul pictat la uscat
Dupa ce s-a uscat hartia am perforat oul cu modelul cu soare dorit de ea
Si apoi a lipit oul in interiorul felicitarii
Pe partea cealalta am pus floricele perforate de la alta hartie pictata in multe culori si folosita special la perforat diferite modele. Deasupra i-am lipit oului o fasie creponata si l-am legat :)
Si asa arata felicitarea Gloriei :)

Sper ca v-au placut felicitarile si v-au folosit ca inspiratie
:*



10 comentarii:

  1. Ce frumos!:) Foarte dragut v-a iesit!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragalase suuunt..Imi place ideea voastra cu puisorul care se vede in ou..Minunate.Va pregatiti intens se pare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Nu ne pregatim intens. Doar am profitat de ocazia cu concursul de pe Talente de Nazdravani.
      Avem multe proiecte si la noi e o harababura de nedescris :)

      Ștergere
  3. Ce imi place idee cu puisorul in ou. Foarte frumos!

    Cand ai timp, adauga, daca doresti, ideile de Pasti in colectie http://kemell.k5.ro/colectii-2/colectie-de-idei-de-pasti-activitati-pentru-copii-crafturi-decoratiuni/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, chiar la colectia ta ma gandeam aseara, sau cealalta seara. nu ma stiu.. :)
      Multumesc de invitatie. Esti o scumpa. Ti-am mai zis?

      Ștergere
    2. Da mi-ai mai spus... tu esti si mai scumpa ;)

      ps. sper sa nu se interpreteze gresit :))))

      Ștergere
    3. Aaah, draga mea. Deci yti-m mai spus. Nu-i bai.

      nu se interpreteaza nimic gresit. stai linistita. imi placi foarte mult. atata tot ;)

      Ștergere
  4. Da, ati muncit ceva!E bine ca ati trecut printr-o gama variata de modalitati de lucru:decupat,pictat,lipit,indoit etc.
    Iar rezultatul nu s-a lasat asteptat.Felicitari puilor tai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*
      Intre timp am decupat puisori si ptr Gloria, ca vrea si ea sa puna pe felicitarea ei :)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...