luni, 15 aprilie 2013

Pateu de soia cu urzici

Este un pateu nu prea verde dar cu un gust special.
L-am facut pentru prima oara sambata dimineata si a fost o reala placere sa-i vad pe copiii mei cum mancau cu degetul direct din castron intre doua muscaturi de paine :)


Prepararea este foarte usoara, cel mai greu lucru de facut e sa mixati toate ingredientele la un loc :)
Ingrediente
~ boabe de soia
~ pasta de rosii si ardei
~ usturoi
~ zeama de lime
~ ulei de masline
~ urzici
~ sare
Eu am pus la inmuiat de cu o seara inainte boabele de soia, asta dupa ce am spalat-o.
A doua zi de dimineata cand m-am trezit am scurs boabele, le-am clatit si le-am pus la fiert intr-o oala cu apa. Nu mai retin cat le-am fiert (data viitoare cronometrez si completez acici timpul) dar cand au fost asa cum stiu eu ca trebuie sa fie de moi, le-am scos si le-am pus in blender cu pasta de rosii si ardei de aici. Dupa ce le-am blenduit putin am adaugat usturoiul tocat, urzicile tocate, putin ulei si zeama de lime.
La sfarsit am adaugat sare iar sotul meu a mai adaugat in portia lui piper si curry

V-am zis ca a fost foarte buna? Noi am servit-o alaturi de o salata de ceapa verde, papadie si stevie.
Am mai facut pana acum de doua ori pateu de soia insa fara nimic verde in el :)
Parerea mea e ca ar trebui sa ne bucuram de verzituri acum, pana nu le trece timpul.
Sunt sigura ca merge foarte bine cu lipiile cu leurda despre care am scris aici ;)
V-am mai zis ca saptamana asta am in plan un hummus cu leurda?
Stay tuned ;)

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Coco, iubita mea, acum eram la tine pe blog. iti admiram biscuitii si painica cu seminte de in :)

      Te las s-o furi ;)

      Ștergere
  2. Ce faina e reteta... de curand am descoperit si eu soia, lintele, nautul si vad ca ma impac bine cu ele, am sa incerc si eu retetele tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, draga mea, eu salivez deja!!! Facem si noi reteta, dar asa astept si humusul cu leurda :)
    Multumim mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Camelia draga si eu sunt o pofticioasa de felul meu. asa ca te inteleg.
      Vine, vine, imediat :*

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...